من به توان n!

این قبر توش مرده نیست…بیخیال!

Posted on: آگوست 25, 2010

جدیدا دوستان در حاال تدارک برای مراسم روزایران «قدس سابق» هستند و تظاهراتی و راهپیمایی و..
ما که علاف هستیم می ریم باز چهارتا کلفتم از برادران بسیچ میشنویم ولی اگه تونستیم تظاهر به چیزی کنیم همین جا پست میزنم با عنوان»من شکرخوردم»
اگه تونستین این ملت رو از پای فارسی وان و تلویزیون بکشید تو خیابون من اسمم رو میذارم محمود احمدی نژاد..
اگه بیشتر از 100تا جمع شدیم به من بگو اسفندیار رحیم مشایی..

بابا بشناسید این ملت رو…اینا باید جو گیر شن تا یه حرکتی بزنن…الان جو فارسی وانه!..کی دیگه به…. هم جنبش رو حساب میکنه؟
پرید از کله شون بیرون…جناب کروبی…حضرت موسوی…شما اگه رهبر بودین این ملت رو میشناختین و همون موقع که تنور داغ بود می چسبوندین..الان دیگه عمرا…نکن مارو ضایع تو رو به مقدساتت…نکن!

12 پاسخ to "این قبر توش مرده نیست…بیخیال!"

اون موقع که باید موسوی و کروبی مواضع قاطع و شفاف اتخاذ می کردند و با روند زندانی نمودن بی دلیل و غیر قانونی معترضان برخورد می کردند، داشتند تمرین بیانه نویسی انجام می دادند، خوب معلومه بعد از هفت ماه که از طرفی هیچ بیانه صریح و روشنی بر ضد کودتاگران از سوی موسوی صادر نشد و از طرف دیگه هیچ تهدید و برخورد جدی نسبت به موج زندان و اعدام و افزایش یافتن تصاعدی هزینه های اعتراض صورت نگرفت، نتیجه، سیر نزولی دامنه اعتراضات بود.

موافقم که برای شروع موج دیگر اعتراضات فقط باید یک شوک صورت بگیره، ولی این هرگز به این معنی نیست که در حال حاضر و با فروکش کردن اعتراضات، «مساله» فراموش و یا حل شده باشه (که رفتار حکومت پیچیده ترش هم کرده) بلکه فقط از پیش زمینه به پس زمینه منتقل شده.

سلام شاگرد جان
حال و احوالت چطوره؟
اینا هنوزم از رو نرفتن؟ فکر کنم قویا نیاز به یه روانشناس باشه. من از همین الان امادگی خودم رو اعلام میکنم.

ببین دختر خوب نه من نه هیچ کدوم از سبزای دورو برم تواین راهپیمایی وتوهیچ راپیمایی دیگه شرکت نمی کنیم الان مفهوم سبز تقریبا برابر با ضد ولایت فقیه هست وکلا مسئله ریشه دارتر از این حرفاست اخه عزیزم کدوم ادم عاقلی میاد تو راهپیمایی شرکت کنه که به دست دشمناش برنامه ریزی میشه از بیست و دو بهمن درس نگرفتین
اینا شرکت 80درصدی مردم رو به پای مقبولیت خودشون نوشتن یعنی بازهم از این دلایل براشون درست کنیم
اظهر من الشمسه که دیگه مردم این بار از سوراخ راهپیمایی گزیده نمیشن وربطی به بیحالی مردم نداره

یادمه پارسال حضرت آیت الله خامنه ای (روحی فدا) در دیدار با طلاب و مبلغین (چند روزی قبل از محرم) در وصف طرفداران موج سبز آیه 17 سوره رعد رو قرائت کردند:
«فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً وَ أَمَّا مَا يَنفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فىِ الْأَرْض»
«حقایق،آب و فلزاتند،و باطل کف های آنها،اما آن کف به کناری رفته و نابود میشودو اما آنچه مردم را سود میبخشد(نظیر آبها و فلزات ذوب شده) در زمین میماند.»
ببینید،خصوصیات کف اینه که توهم بیشماری به انسان میده در حالی که به قول نویسنده وبلاگ هیچ مرده ای توش نیست.
نظام مقدس جمهوری اسلامی همون حقیقتی هست که نابود نشدنیست و انشاالله مقدمه ساز ظهور حضرت بقیه الله خواهد بود و هرکس بخواد با این بنای حق مبارزه کند نابود میشه و این وعده قرآنه که میفرماید» وَ مَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ»
» و هر كس خدا و پيامبر او و كسانى را كه ايمان آورده‏اند ولىّ خود بداند [پيروز است، چرا كه‏] حزب خدا همان پيروزمندانند»

به حمید
در وهله اول تاسف می خورم به حال کسانی که فقط راه تشویق و تمجید رو برای نظامی در نظر می گیرن که ایرادات زیادی بهش وارده و این بدترین شکله که حتی نخوان برای تصحیح اون قدمی بردارن.
حمید جان هیچ وقت سعی نکن نظام جمهوری اسلامی رو با نظامی که ائمه ی معصوم که خودتون بیشتر بهش معتقدین یکی کنی. این اعتقادات خودتون هم زیر سوال می بره و شان دینی که ازش دم میزنین رو پایین میاره. هر کسی لایق واژه ی عصمت نیست که شما خواسته یا ناخواسته به این نظام نسبت می دین.
تنها چیزی که خیلی وقته از درون این نظام محو شده حقیقته و صفتی مثل روحی فدا هم نمیشه به کسی مثل رهبر نسبت داد.

و البته راجع به روز قدس و تمام مناسبتهایی که این نظام باهش موافقه با نظر مریم موافقم. این حرکت ها رو به حساب حمایت های مردم از این نظام به اصطلاح مقدس میذارن. نباید شرکت کرد.

سوده
مطمئنا و صد البته هرکس در راهپیمایی هایی که نظام قبول داره شرکت میکنه طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و فدایی حضرت سید علی هستند.مشکل شماها اینه که هرکس که نق میزنه و از مشکلات کشور گلایه میکنه رو ضد نظام و ضدولایت فقیه خطاب میکنید ولی حقیقت مردم اینه که وقتی بحث دفاع از نظام مطرح میشه تا بای جونشون حاضرن جلوی دشمن خارجی و احمق داخلی قد علم کنن.
ثانیا
عبارت روحی فداه لقب نیست بلکه برآمده از عشق فراوان به ولی خودم هست.عبارت روحی فداه به معنی جانم فدایش هست که لازم بود این یه مورد رو توضیح بدم تا بی سوادیتون برای دوستای مثل خودت مشخص بشه.
ثالثا
بنده نه به نظام واژه عصمت رو نسبت دادم و نه اینکه اونرو با نظام های ائمه مقایسه کردم.
مطمئنا نظام جمهوری اسلامی دارای ایراداتی هست.شما انتظار دارید جامعه ای که توش امثال خاتمی و دار و دستش (لعنهم الله اجمعین) ریاست کردن یا میر حسین موسوی(لعنت الله علیه )نخست وزیرش بوده یا مسئولینی چون خویینی ،کروبی،و یه مشت اصلاح طلب حروم زاده ریاست کردن جایی از عصمت توش میمونه؟
آیت الله مصباح می فرمد اینقدر که زمان دوم خرداد به دین شبهه وارد شد،شیطان از اول عمرش نتونست شبهه وارد کنه.

البته که جز این نمیشه از شما انتظار داشت که منتقدین دولت رو لعنت و مخالفان رو احمق بشمارین. واستون متاسفم. اگه همین الان قدری فقط قدری میتونین سرتونو بالا نگه دارین واسه کارهاییه که خاتمی تو جوامع بین الملی برای بهبود وجهه ی ایران و ایرانی انجام داد.
خوب شد که خودتون اشتباه منو گفتین شما عادت دارین یک نفر رو برای خودتون بت کنین و بعدش دنباله روی تمام کارهای درست و غلطش باشید. تا جایی که می خواین جونتونو براش فدا کنین. و این خودش نقطه ضعف شماست.
راجع به پاراگراف اول جوابتون فکر کنم خودتون هم متوجه حرفتون نشدیدبرای ما همیشه حتی در دولت خاتمی منتقدین نقش مهمی داشتند (که البته شما به نق نقو تشبیه کردین) این شما هستین که این انگ رو به هم وطنانتون میچسبونید.
رو پاراگراف اول تجدید نظر کنید.

البته حمید جان شما اختیار جون خودت رو داری به ما هم اصلا ارتباطی نداره میخوای بریز به پا خامنه ای یا بنداز تو جوب یا…خلاصه هر چی عشقته…در ثانی منم منکر غلط های اضافه جماعت اصلاح طلب نیستم وکیل وصیشونم نیستم اما اوج حماقتت رو می رسونه که گندی که امروز مملکت رو برداشته بخوای بندازی گردن نخست وزیری موسوی و ریاست خاتمی و… هر جوره حساب کنید سپاه با همدستی محمود و حمایت خامنه ای گند زدن به مملکت..حالا تو چشماتو ببند…در مورد مردم ودفاع تا پای جون و این شرو ور ها هم هرهرهرهرهرهرهر مرسی زیاد خندوندیم…مرد حسابی اول اینکه من و هزاران نفر مثل من هنوز نمردیم که تو نظرت رو تعمیم میدی به کل ایران…حالا حالاهم هستیم و رویش ناگزیر جوانه ها هم هست و خواب رو خوب از چشم امثال تو گرفتیم…
در ثانی اکثریت اینملت طبقه متوسط شهر نشین واسه حفظ بند تنبونش تلاش نمیکنه که حالا بخواد واسه دفاع از ولی فقیه تلاش کنه…
در آخر هم وایسا تا پاییز جوجه هارو بشماریم با هم ببینیم کف چیه و طلا چیه و به قول معروف خیلی چیزا گذشت و بهرام که گور میگرفتی همه عمر رو گور گرفت امام خامنه ای شما! که سهله و بالاخره «این عوعوی سگان شما نیز بگذرد! خوش باشی

اولا
ما تو کدوم مسئله شماها رو آدم حساب کردیم که الان بخوایم اختیار جونمون رو به شما بدیم؟
ثانیا
«اکثریت اینملت طبقه متوسط شهر نشین واسه حفظ بند تنبونش تلاش نمیکنه که حالا بخواد واسه دفاع از ولی فقیه تلاش کنه»
این بی ادبی شما ناشی از اینه که از همین جماعت تودهنی محکمی خوردی که هنوز که هنوزه داری میسوزی.
اتفاقا اون چیزی که الان نظام به اون افتخار میکنه اینه که طبقه متوسط و قشر کارگر،روستایی و به قولی پابرهنه ها مدافع این نظام هستند و همین مایه پیروزی این ملت شده.
این مسئله رو کسی نمیتونه انکار کنه. اگر حمایت طبقه متوسط جامعه مفید نبود،پس چرا اربابان احمق شما اینقدر سعی داشتند اونها رو با خودشون همراه کنن؟ مگه ندیدی روز کارگر بیانیه دادن یا تشویق کردن کارگران روبه اعتصاب یا…؟
یه موج سبز راه انداختند با حمایت بالا شهری ها و شکم سیرها.
چی شد؟یه مشت آدم بالا شهری از رو شکم سیری با اینا همراه شدن تا دیدن چیزی توش نیست بیخیال همه اون آرمان هاشون شدن.اصلا یادشون رفت که یه همچین قضیه ای هم بوده.بری باهاشون صحبت کنی شاید هزار تا فحش هم به موسوی و خاتمی و… هم بدن.
به خودت و 4 تا بلاگر مثل خودت نگاه نکن که هنوز دارید تو حماقت خودتون دست و پا میزنید.خودتون هم بهتر میدونید.
ثالثا
بی ادبی های دیگه شما اصلا ارزش جواب دادن نداره.

اول باید توی فکر مردم انقلاب بشه تا وقتی که یه عده ی زیادی از مردم بیدار نشن این جور حرکتها فقط در حد هیجان های زودگذر باقی می مونه.

بیان دیدگاه

من!!


ای کاش میتوانستند از آفتاب یاد بگیرند که بی دریغ باشند در دردها و شادی هاشان حتی با نان خشک شان و کاردهایشان را جز از برای قسمت کردن بیرون نیاورند...."احمد شاملو"

بازدید

  • 4٬732 hits
آگوست 2010
ی د س چ پ ج ش
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

بالاترین امتیازها